Snídaňová miska plná energie

misky s ovocem

Ranní snídaně nemusí být nudná. Prozkoumejte, co všechno máte doma v zásobách. A pak už stačí jen oblíbená miska a snídaně plná energie je tady. Do nového dne vykročíte s úplně jinou náladou.

Představte si to, ráno zazvoní budík, protože musíte vstávat do práce, a vám se vůbec nechce z vyhřáté postele. Ale v tom si vzpomenete, že vás čeká báječná snídaně plná chutí, která vám navíc dodá spoustu energie do celého dne. No není to dostatečný důvod pro to, abyste vyskočily z postele ven, proběhly koupelnou a usadily se k misce plné dobrot?

Bobulová miska

  • bílý jogurt
  • maliny
  • borůvky
  • chia semínka
  • amarantové pukance
  • kokosové chipsy

Do skleničky nebo misky vrstvíme jednotlivé ingredience. Nejprve dáme trochu jogurtu, potom rozmačkané maliny a amarantové pukance. Můžeme použít i jáhlové nebo pohankové. Do zbytku jogurtu zamícháme chia semínka a přidáme nahoru. Zbývá už jenom nasypat borůvky nebo jiné ovoce podle chuti a celý pohár vylepšit opraženými kokosovými chipsy. A je hotovo!

Konopí? To jako fakt?

  • čerstvé nebo mražené bobulovité ovoce 
  • banán
  • voda nebo rostlinné mléko
  • lžička medu
  • konopné semínko
  • strouhaný kokos
  • granola
  • sušené goji
  • ovoce podle chuti

Všechno ovoce rozmixujeme, přidáme med a trochu mléka nebo vody, aby dostala směs konzistenci jogurtu. Přendáme do misky a ozdobíme čerstvým/sušeným  ovocem, granolou a semínky. Jaké kombinace zvolíme už záleží na naší chuti nebo možnostech domácích zásob.

Banán je prostě sázka na jistotu

  • banány
  • kešu ořechy (den dopředu namočené)
  • chia semínka
  • jogurt
  • kousek čerstvého zázvoru
  • granola
  • směs semínek a ořechů
  • ořechové máslo

Banány, kešu ořechy, chia semínka, nastrouhaný zázvor a jogurt umixujeme. Směs by měla mít konzistenci kaše nebo hustšího jogurtu. V případě potřeby můžeme naředit vodou nebo rostlinným mlékem. Dáme do misky a ozdobíme semínky, granolou, nakrájeným banánem a můžeme přidat lžíci ořechového másla.

Článek v 1/2020 My50+

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Close